منو

قوانین و مقررات

خریدالکترونیکی:

پس از دریافت پیش فاکتور در صورت تمایل به خرید محصولات انتخابی در سبد کالا، خریدار می بایست نسبت به پرداخت الکترونیکی از درگاه بانک اقدام نماید. پس از پرداخت و دریافت شماره خرید، ثبت سفارش صورت می پذیرد. برای ثبت سفارش در نوشتن نشانی، کد پستی و مشخصات خود دقت فرمایید و ایمیل و شماره تماس معتبر درج نمایید تا در صورت نیاز امکان تماس با خریدار برقرار باشد. 

ارسال سفارش:

با توجه به محصول خریداری شده بر اساس پیش فاکتور و ارسال اطلاعات خریدار، زمان تحویل کالا ظرف 24 ساعت به خریدار اطلاع داده خواهد شد و خریدار می تواند نسبت به پرداخت اقدام نماید. با تایید تراکنش خرید روند آماده سازی و ارسال کالا انجام می پذیرد. هزینه ارسال و بسته بندی سفارش به عهده شرکت گیل آزما می باشد.

 پیگیری سفارش:

در محصولات تولید سفارشی شرکت گیل آزما، پس از ثبت سفارش امکان پیگیری روند طراحی تا تولید و ارسال محصول با کد رهگیری سفارش توسط کارفرما امکان پذیر است. 

 گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات:

محصولات شرکت گیل آزما شامل گارانتی یک ساله هستند و پس از آن نیز با ثبت درخواست خدمات پس از فروش و پرداخت هزینه توسط کارفرما، خدمات تعمیر و نگهداری به محصولات تولیدی شرکت گیل آزما ارایه می گردد.  

مالیات:

در حال حاضر مالیات دریافتی از خریدار بر محصولات شرکت گیل آزما  0 می باشد.

اعتبار پیش فاکتور:

اعتبار پیش فاکتور ثبت شده برای پرداخت 7 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت لغو خواهد شد.

تغییر شرایط و قوانین:

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای شرکت گیل آزما محفوظ است. هر گونه تغییر شرایط و قوانین از طریق وبسایت شرکت گیل آزما در دسترس خریداران و کارفرمایان محترم قرار خواهد گرفت.